petek, 9. marec 2018

PONAREJENA TRDO KUHANA JAJČKA


Za veliko noč obvezna, ali pa kar tako. Čeprav je z njimi nekaj dela, pa so zelo okusna in malo za spremembo lepa popestritev veganskih jedilnikov.


VEGANSKA JAJČKA


Gremo v shopping:

Recept je povzet po avtorju Prijatelji životinja in malo prirejen J

Rumenjak:

2 manjša korenčka
1-2 žlici koruznega škroba ali agar agar kosmičev (uporabila sem Agarin iz Hoferja – občasna prodaja)
1 žlica rastlinske margarine (uporabljam Vitaquell)
žlička kvasnih kosmičev
2 ščepca soli, malo kurkume, sladke paprike…
1,5 dl vode

Beljak:

1 skodelica prosa (ni nujno, jaz sem izpustila, zato ne vem, kako pride z njim, dala pa sem en krompir namesto tega)
1 manjša cvetača (kasneje se ne čuti v okusu)
100 g svežega tofuja (zblendamo)
3,5 skodelic vode
1 žlica veganske margarine
Sol po okusu, poper, ostale začimbe po želji
Najbolje je, da uporabimo črno himalajsko sol, ki doda pravi okus jajc, a z njo ne pretiravajmo, ker je res močna .

Korenček narežemo in kuhamo s škrobom in agarjem, da postane mehek (glej navodila  na embalaži za agar agar), nato ga zblendamo in dodamo margarino, začinimo po okusu. Oblikujemo majhne kroglice.

Cvetačo (razdeljeno na cvetke) in proso (krompirv mojem primeru) kuhamo cca pol ure, nato zblendamo skupaj s tofujem v blenderju, dodamo margarino, sol in začimbe. Pazimo, daje masa konsistentna za oblikovanje.

Še iz tople mase oblikujemo beljak, na katerega vtisnemo rumenjakove kroglice. Jaz imam tak model za jajčka, v katere sem dala oblikovat,  lepo pride tudi v modelih za muffine, ker so okrogli, napolnite pa pač cca 1 cm ali pa uporabite npr, plastične nastavke za jajca iz hladilnika :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

ČEMAŽEVI ŠTRUKLJI

Spomladi, ko se začno bohotiti čemaževa polja, si lahko pripravimo okusne štruklje. Gremo v shopping:  - zavitek vlečenega testa ...